Niveau 2

Forårs Flow

Kreativt og fysisk flow, udelukkende med henblik på at aktivere og styrke dine muskler. Udforsk din core styrke, og forvent dig et anderledes take på din regulære solhilsen. Udstyr: blok og bælte.

Lille, sød og hurtig…

Hvis tiden er knap, men ikke vil gå på kompromis med din yoga praksis, så er den her video lige noget for dig. En kort men intens video, hvor vi holder stillingerne længere, et godt mix mellem mellem muskelgrupper, så du er garanteret sved på panden.

Hjertepumpende Vinyasa

Aktiv, (med streg under aktiv) og hjertepumpende vinyasa video. En velafrundet 30 minutters praksis hvis du har brug for at få pulsen op og sved på panden.

Aktiv & Restorativ Twist

En blanding af et aktivt og restorativ flow, med fokus på twists. Perfekt som et supplement til julemåneden, til at rense ud og nulstille kroppen.

6 x 1 minuts lækkerhed

I denne video arbejder vi stødt frem til, at gennemføre en sekvens, som kan sidestilles med ‘1 minut af himlen’! Vi holder 6 stående stillinger i hver 1 minut. Et intenst flow, men som er med til at opbygge stabilitet, balance og et stærkt fundament. Udstyr: en blok.

Mermaid Pose Flow (Eka Pada Rajakapotasana)

Dybe hofteåbnere og lette bagoverbøjninger, vil være hovedingredienserne i dette flow. Vi arbejder nemlig stødt og roligt frem mod peak-poset, som er Mermaid Pose/Eka Pada Rajakapotasana. Udstyr: evt. en blok/tæppe

Yoga Quickie

Ultra kort yoga sekvens! Væk kroppen med denne hurtige udgave af din daglige yoga praksis, hvor vi kommer omkring de mest basale øvelser, men samtidigt tager højde for at kroppen skal vågne. Perfekt til når tiden er knap.

Find balance

Find balance i din yoga praksis, og i dit liv når du ikke befinder dig på yogamåtten. Dette flow en blanding af sekvenser af høj intensitet og yin stillinger som bliver holdt op mod 5 minutter. Du vil opleve hvordan roen og stilheden får lov til at sænke sig over din krop, efter at have […]

Ud af hovedet og ind i kroppen

1 times all-round flow. Vi starter blidt, og får langsomt varmet allle muskelgrupper igennem, inden der bliver skruet op for intensiteten, for til sidst at runde af med dybe bagoverbøjninger. Udstyr: en blok.

FÅ GOD KARMA LEVERET DIREKTE TIL DIN INBOX - TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV

  • Nyheder
  • Specielle events og tilbud
  • Og meget mere...